Recenzie ,,Născută din fum și os” de Laini Taylor

   Recenzie ”Născută din fum și os” scrisă de Laini Taylor.
photo by Alexandra Redwine
   
    Caracteristici:
    

    Carte tradusă din limba engleza de Cristina Jinga.

    Titlul original ”Daughter of Smoke and Bone”, publicată pentru prima dată în 2011 în engleză, iar în 2016 în limba română la Editura EPICA, colecția EpicWave.

    ISBN: 978-606-8754-12-3

   Ediția broșată. Numărul de pagini: 399.

    PREZENTARE


   ,, Pe întreg pământul, urme negre de mâini, imprimate cu foc, apar pe mai multe porți. Sunt ale unor creaturi străine, înaripate, care s-au strecurat printr-o despicătură din cer.
       Într-o dugheană veche și întunecată, proviziile de dinți omenești ale unui diavol scad periculos.
       Iar pe străduțele întortocheate, întunecate și misterioase ale Pragăi, o tânără eleva de la Liceul de Artă e pe cale să fie prinsă într-un crâncen război din altă lume.” 


   Citate:
    Sincer, în această carte, m-au impresionat numeroase secvențe, dar mai ales paginile care sunt ocupate de un singur citat și acea pană caracteristică volumului. 
   Cartea am citit-o anul trecut și aveam un obicei prost prin care îndoiam paginile pe care găseam citate sau diferite dialoguri care-mi plăceau în mod deosebit.
Nu pot transcrie toate citatele care mi-au plăcut, însă o sa le transcriu pe cele pe care le găsesc mai repede.

,, Odinioară fusese plină de candoare, o fetiță care se juca fără nicio grijă cu niște pene pe podeaua bârlogului unui diavol. Acum, nu mai era deloc inocentă.” 



    ,, A fost odată ca niciodată când un înger și un demon s-au îndrăgostit. Și nu s-a sfârșit deloc bine.

,, A fost odată ca niciodată o fetiță crescută de monștri.
 Dar îngerii au ars intrările spre lumea lor, iar ea a rămas complet singură.

,, A fost odată ca niciodată un înger care zăcea în ceață.
Și un diavol s-a aplecat peste el și i-a zâmbit.

,, E îndrăgostită. E lumină orbitoare în ea, de parcă a înghițit o stea.


 ,, A fost odată ca niciodată când pe cer erau două luni, surori.
Nitid era zeița lacrimilor și a vieții, iar cerul era al ei. 
Nimeni n-o venera pe Ellai, în afară de amanții secreți.

   Ce mi-a plăcut?
  
   Mie mi-a plăcut totul la acest volum: de la modul și stilul de a scrie ales de autor, la fiecare descriere și personaj. Titlurile capitolelor au fost inspirate și după părerea mea reprezintă fiecare conținut în parte.


  O carte fantasy pe care n-o uiți ușor și pe care eu, personal, aș mai citi-o de câteva ori dacă mi-ar permite timpul.
   O recomand cu drag tuturor cititorilor și iubitorilor de fantasy.


Rating:



Prima recenzie.

Comentarii